Hypertension screenings: Every patient, every procedure, every time / 고혈압 검사: 모든 환자, 모든 절차, 모든 시간(순간)
Hypertension screenings: Every patient, every procedure, every time
고혈압 검사: 모든 환자, 모든 절차, 모든 시간(순간)
Providing blood pressure screenings can be a challenge. But as preventive specialists it is our duty to educate our patients on prevention in all areas of the body, not just the mouth.
모든 환자에게 혈압 측정을 수행하는 것은 어려운 일이 될 수 있습니다. 그러나 예방 전문가로서 환자들에게 구강과 함께 신체의 모든 영역에서 예방에 대해 교육하는 것이 우리의 의무입니다.
April 12, 2023
2023년 4월 12일
In 1974, the American Dental Association recommended that dental offices measure patients' blood pressure (BP).1 It was also one of the first things we learned in dental hygiene school. But the moment we step foot into the “real world,” we’re met with time constraints that lead us to believe we don’t have the time to check vitals.
1974년, 미국 치과 협회는 치과에서 환자의 혈압(BP)을 측정할 것을 권장했습니다. 이는 치과위생사가 치위생과에서 처음 배운 것들 중 하나였습니다. 하지만 치과위생사가 "현실 세계"에 발을 내딛는 순간, 치과위생사는 환자의 활력징후를 확인할 시간이 없는 시간적 제약에 직면하게 됩니다.
With the challenges of patient compliance and lack of support from team members, it can become a nuisance. But as preventive specialists it is our duty to educate our patients on prevention in all areas of the body, not just the mouth.
환자가 받아들이는 순응도와 진료실 팀원들의 지원 부족으로 인해 성가신 일이 될 수 있습니다. 그러나 예방 전문가로서 환자들에게 구강뿐만 아니라 신체의 모든 영역에서 예방에 대해 교육하는 것이 우리 치과위생사의 의무입니다.
The idea of hygienists saving lives can sound far-fetched until you start to understand the connection between the mouth and the body. When patients present with risk factors such as gum disease and hypertension, it increases their risk for heart disease.2-3 Heart disease is the number one cause of death in America.4
치과위생사가 생명을 구한다는 생각은 환자의 구강과 신체 사이의 연관성을 이해하기 시작하기 전까지는 억지스럽게 들릴 수 있습니다. 잇몸질환과 고혈압과 같은 위험인자를 가지고 있는 환자들은 심장병의 위험을 증가시킵니다. 심장 질환은 미국에서 사망의 가장 큰 원인입니다.
High blood pressure can lead to heart attacks, strokes, vision loss, kidney failure, and sexual dysfunction.5 Providing high-quality care starts with measuring vitals and a thorough medical history review. This gives us an opportunity to educate patients on the oral-systemic connection.
고혈압은 심장마비, 뇌졸중, 시력저하, 신부전, 성기능장애를 유발할 수 있습니다. 양질의 진료 제공은 활력징후 측정과 철저한 병력 감사에서 시작됩니다. 이러한 검사는 환자들에게 구강을 통하여 -전신질환에 대해 연결하여 교육할 수 있는 기회를 줍니다.
You may be your patient's only HCP in years
당신은 몇 년 안에 환자의 유일한 HCP가 될 수 있습니다
Although we need to do a BP reading when administering local anesthetic, this is not the only time patients should have their vitals checked in a dental setting. Many patients see their dentist more often than their primary care doctor.6 You could potentially be the only health-care provider a patient has seen in years.
국소 마취제를 투여할 때 혈압 측정을 해야 하지만, 환자들이 치과병원에서 활력징후를 검사해야 하는 것은 이번만이 아닙니다. 많은 환자들은 전신을 다루는 의사들 보다 치과의사를 더 자주 봅니다. 당신은 잠재적으로 환자가 몇 년 동안 본 유일한 의료 서비스 제공자일 수 있습니다.
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당신은 관심을 가져야 합니다: 환자의 혈압을 측정하십시오: 생명을 구할 수 있습니다
Imagine a patient comes to the dentist for a cleaning but hasn’t been seen by their primary care doctor in 10 years. They list no medications and no known systemic conditions. You check their BP and it’s 180/110—now imagine if you hadn’t checked it. The fact that this patient has no known systemic conditions could very well be because they haven’t seen a primary care doctor. Hygienists carry the responsibility of collecting vital readings for the health and safety of their patients.
한 환자가 청소를 위해 스켈링을 받으러 왔지만 10년 동안 주치의에게 진찰을 받지 못했다고 상상해 보십시오. 그들은 복용하는 약물도 업고 전신질환도 없다고 했습니다. 혈압을 확인하면 180/110입니다. 혈압을 확인하지 않은 상태를 상상해 보세요. 이 환자가 알려진 전신 질환이 없다는 것은 아마도 그들이 1차 진료 의사를 보지 않았기 때문일 것입니다. 치과위생사는 환자의 건강과 안전을 위해 중요한 수치를 기록해야 할 의무가 있습니다.
The ADA recommends patients with systolic pressure >180 mmHg and/or diastolic pressure >100 mmHg should be referred to their physician as soon as possible or sent for urgent medical evaluation.7 They have also laid out guidelines on how to accurately measure BP and how to navigate the different readings. Showing patients a simple chart like the one below can help them understand their BP reading.
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Adapted from "Understanding blood pressure readings" from the American Heart Association
미국 심장 협회의 "혈압 수치에 대한 이해" 채택
Challenging, but not impossible 도전적이지만 불가능하지 않습니다.
The lack of support, time, and patient compliance can make this challenging to implement. But it’s not impossible! When seeking a new position, address vital readings at the interview. Ask how the office implements this practice. If the office has yet to adapt to this standard, suggest making a change and explain how it benefits the patient.
부족한 지원, 시간 및 환자 규정 준수 부족으로 인해 이를 실현시키기 어려울 수 있습니다. 하지만 불가능한 것은 아닙니다! 새로운 직업을 찾을 때, 면접에서 생징후와 관련된 질문을 하세요. 치과진료실에서 이 문제를 어떻게 해결 해야하는지 물어봅니다. 병원에서 아직 이 표준에 적응하지 못한 경우 해결방안을 제안하고 환자에게 어떤 장점이 있는지 설명합니다.
I find that the best time to take vitals is when opening the cassette and setting up for a procedure. If that timing doesn’t work, you could do it while beginning your clinical notes. There are countless opportunities for us to provide patients with a service that could potentially save their life. Explain to patients that heart health is linked to oral health8 and that hypertension is known as the silent killer because there are no signs or symptoms.9 Review that we also want to make sure vitals are within normal limits to avoid any potential medical emergency. Taking the time to educate patients about the “why” will increase patient compliance.
활력징후를 측정하기에 가장 좋은 시간은 카세트를 열고 시술을 준비할 때입니다. 타이밍이 맞지 않으면 임상 기록을 시작하면서 할 수 있습니다. 잠재적으로 환자의 생명을 구할 수 있는 서비스를 제공할 수 있는 수 많은 기회가 있습니다. 환자들에게 심장 건강이 구강 건강과 관련이 있다고 설명합니다. 그리고 고혈압은 아무런 징후나 증상이 없기 때문에 침묵의 살인자로 알려져 있습니다. 또한 잠재적인 의료 비상 사태를 방지하기 위해 활력징후가 정상 범위 내에 있는지 확인하고 싶다는 점을 검토합니다. 환자에게 "이유"에 대해 교육하는데 시간을 갖는 다면 환자의 순응도는 높아질 것입니다
More than 30 years after their initial recommendation, the ADA again encouraged dental offices to do blood pressure readings in 2006.1 It’s long overdue for hygienists to adapt to this standard. Advancing our profession starts with hygienists who are willing to implement change. Being a prevention specialist means breaking legacy errors,10 starting with providing our patients with hypertension screenings. Every patient, every procedure, every time.
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